wtorek, 4 stycznia 2011

1. postanowienie noworoczne - Zacznę oszczędzać...




1. Postanowienie Noworoczne - Zacznę oszczędzać


Chcesz dotrzymać TEGO postanowienia noworocznego?


Pomogą Ci w tym dwie pozycje.


Być może właśnie dzisiaj podejmiesz decyzję, która może mieć wpływ na Twoją finansową przyszłość. Każdy z nas jest konsumentem, nie da się od tego uciec. Właśnie w tej sferze leży klucz do właściwego zarządzania naszymi pieniędzmi. To małe decyzje powodują duże zmiany w naszym życiu. » więcej...



Wprowadzając w życie elementy edukacji finansowej, możesz już w miesiąc po lekturze "Budżetu domowego pod ostrzałem" zobaczyć dodatkowe pieniądze na Twoim koncie.

Codziennie nasz domowy budżet jest po ostrzałem żony, męża, dzieci... no i my sami bombardujemy go coraz to lepszymi pomysłami na wyciąganie z niego maksymalnie tyle, ile się da. Cały sekret polega na poznaniu praw, które rządzą finansami. Możesz się tego nauczyć, rozpoczynając dzisiaj edukację finansową.
» więcej...


Moje pierwsze wnioski wyciągnięte na podstawie jednej z książek zakupionym w złotym klubie: "Jak rozstawać się z papierosami", której już nie widzę w sprzedaży. - Szkoda.

Ludzie Bogaci raczej nie palą. Zauważyłam, że na papierosy wydajemy znacznie więcej pieniędzy aniżeli na żywność; 1 osoba/dzień. Wszyscy marzymy o bogactwie, ale nie stać nas na takie wyrzeczenia jak uwolnienie się od kosztownych i szkodliwych nałogów. Dla mnie oszczędzanie to uwolnienie od tego szkodliwego nałogu. To zdrowie, energia i moc realizacji wszelkich marzeń. Idiotyzmem jest marzenie o bogactwie z jednoczesnym spalaniem swoich pieniędzy. Myśląc o oszczędzaniu muszę mieć przed oczami swój cel i sposób na dojście do niego. Odkryłam ten sposób i to jest to, dlaczego chcę oszczędzać. Chcę oszczędzać bo to pragnienie pokazuje mi na czym mogę oszczędzić najwięcej i jak wiele na tej oszczędności mogę zyskać.

Brak komentarzy: