czwartek, 8 września 2011

Dla copywriterów od Claude’a Hopkinsa

"21 zasad pisania tekstów reklamowych"

Przez 5 dni - za darmo

S E K R E T Y
Skutecznej Sprzedaży

Nie ważne, co chcesz sprzedać, jaki produkt, jaki materiał, jaką usługę.
Ważne jak to zareklamujesz. Zrób to tak, jak to robił Claude Hopkins.

Nie wiesz jak? Już wkrótce pojawi się strona, na której dosłownie przez 5 dni będziemy ROZDAWALI ZA DARMO pełną wersję polskiego wydania „Scientific Advertising”, - Bez żadnych haczyków, bez żadnych zobowiązań.

Zwróć uwagę: Książka Hopkinsa „Scientific Advertising” uważana jest przez wielu za biblię copywriterów i ludzi zajmujących się skuteczną sprzedażą.

Za darmo zdobędziesz wiedzę która zmniejszy koszty Twojej reklamy w przeliczeniu na jednego klienta.

TEGO NIE MOŻNA W TEJ CHWILI NIGDZIE KUPIĆ!
W tej chwili jest za darmo, więc nie ociągaj się i już teraz, pobierz i....

Poznaj świat reklamy.
Reklama rządzi się swoimi prawami, a prawa te zebrał, opisał i wytłumaczył najprościej jak się da Claude Hopkins w promocyjnej książce., którą już wkrótce, przez 5 dni będziesz mógł pobrać zupełnie za darmo.
Autor jest jednym z pionierów reklamy.






Lubisz czytać? - Zarabiaj na swojej pasji:
Zobacz jak się zarabia w » Zlotym Programie Partnerskim



3 komentarze:

obelix94 pisze...

W brak haczyków nie wierzę ;-) Ale książka na pewno ciekawa. Reklama to podstawa. Ktoś, kto nie potrafi zareklamować siebie lub tego co robi - zginie, choćby robił to bardzo dobrze.

dawidoruba pisze...

Gratuluje pomysłu ze stronką :) chętnie bym poznał tą pozycję i nauczył się czegoś nowego :)

Best Time - Najlepszy czas w necie ! pisze...

Jedna z 1 książek w mojej kolekcji :)